Fredag med Elina, Pernilla och Julia

Peace brääh bloggen ;) Skolan har gått ganska segt idag, men efter skolan var jag med Elina, Pernilla och Julia. Vi åkte till outlet och Julle skulle köpa skor, men hon hittade inga. Vi gick runt å kollade lite, gick till mio för att drica choklad, men det smakade vatten.. Så att vi gick till donken och åt, mumms :) vui hade skit kul där och på bussen hem, Jag och elina åkte till henne och hon åt. Sedan gick vi till ica och mötte Julle och Pernilla igen :) träffade också sofia och jossan. vi var på klubben i typ 10 min. Sen gick vi vidare mot handlarn, och sedan satte vi oss vid tuneln och kännde oss som jävla luffare ;d Hähä. Men sen skulle jag hem -.- Då fick jag skjuts och nu ska jag starta min mobil efter att den har vart på lagning och se hur den funkar nu :) Bye bye.

bilde kommer senare när elina har laddat in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0