lördag.

Hej, färlåt för min dåliga uppdatering.. men har börjat tappa lusten för bloggeriet igen. Men jag ska försöka hålla den uppe. Iallafall, jag sov hos Sofia, där ifrån drog jag vid halv 4 tiden. Hem och sminkade mig å lämnade mina saker, sedan drog jag till Sara, vi gick till ica och köpte pengar till mobilen för henne, vi mötte Alex och Feliciav. Sedan gick vi till sara och spelade tvspel och åt tårta, mums! Sedan skulle vi äta så att jag gick hem och komtbx sen. Då så kom Louise, Fanny och Feliciav vi kollade på "the devil wears prada". Bra film. när klockan var ca 11 kom jag hem och satte mig vid datan, jag har chattat och fixat lite på datan. Och fotat lite med en cool grej typ. Ni får bilder snart :) Jajaj vi hörs imorgon förmidag.


Taylor swift - you're not sorry.


Kommentarer
Postat av: Milli

Kul blogg med snygga bilder :)

2010-01-10 @ 02:39:13
URL: http://emeliemillinordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0