Los Angeles, Florida, Hawaii, Cannes och Saint Tropez, miami. Härliga semestrar !

Detta var riktigt kul att hitta, en massa gamla bilder från olika semastrar :D Hhaha minnen!

här gick man på stan i bikini - hawaii.


jag var liten, mobbas inte..


hawaii.


stayn är på han som kom på vindsurfing - hawaii.


Los Angeles, om jag minns rätt :s


Los angeles apa till bror.


godisbutik på disney world - florida, i think.


Los angeles, sjukt kul med vattenkaruseller ;D kliar det där bak adam, eller ? :S


ser det äkta ut eller ? det är det inte. på universal studios - Los angeles


Sant Tropez med kusiner.


cannes eller Saint tropez.


Saint tropez eller Cannes, själv skulle jag kanske säga nize ? :S
men ser ni jag står i vatten och sen ser ni den stora vågen som kommer den är ju fan vad mina armbågar. Minns att det var höga vågor men nice att kasta "macka" :).


cannes.


hahaha, när vi skulle in i Usa (Los angeles) hähä ^^


tror det var Florida :)


miami.

Det var några bilder som jag hittade på facebook i min brorsasa album :)





Kommentarer
Postat av: jossan

Yes I do. :) <333

2010-01-17 @ 22:04:26
URL: http://liteballare.blogg.se/
Postat av: A L E X A N D R A

hahahh feliiicia, guud så söt! Jag bara älskar den 1, 2, och 8 bilderna, shir vad gullig hah!

på den första lixom, gå i bara bikini mitt bland folket på gatorna ? och du går där som ba; vaddå? varför kollar alla? vilka apor till folk ..

och på den andra bilden , ojojoj vilken snygg outfit, haha , sööt! och på åttans bild ser det ut som om du går jätte roligt, haha :D!

2010-01-17 @ 22:08:07
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: sophia

hade du det trevligt i nice / cannes ? :D är där i stort sätt varje år ;)

2010-01-18 @ 19:57:28
URL: http://soophiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0