Måndag 24/1-10

hejsan mina läsare. Skolan var som vanlig idag, jaa och det är ju då tråkig -.- Efter skolan åkte jag och sofia till jakan en snabbis och hon bytta sina skor, träffade cilla och amanda också. och vi åt på BK. Sedan kom Elina, Felicia och Filippa födelsedagsbarn :D, Vi tog bussen hem och satt med dom på bussen förutom cilla. När jag skulle kliva av snubblar jag och hamnar på marken, haha... fan vad vi skrattade ^^ Nu så försöker jag plugga men det går inte så bra, har lite smått med panik ska hinna med en massa saker innan träningen ikväll, har so prov imorgon och text+glosor i engeska till imorgon.. Orkar inte!

jaja ni får ha det bra hörs senare kanske :)
haha "snyggaste bilden"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0