PIFF Å PUFF, HERE WE GOOOO!

heej bloggen, Jag började skriva ett inlägg igårkväll, men sedan dog internet så att det publicerades inte -.- hur som helst jag var ju med Sara, Felicia, Fanny, Louise och Isabelle igår, vi spelade bla wii, så jävla kul! Men vid 7 gick jag hem och åt, sedan gick jag tbx till sara och där sarr vi och nörda super mario brosh wii. Hahah det ser ut som piff å puff som springer runt med sina jävla gummihead. Hhehe så att på torsdag ska vi ha tvspelsdag, och bara speela suupermario ;p ja vi är som vi är ^^. Och nu så ska jag städa lite, sedan kolla med papi om han kan komma och hämta mig, Har inte träffat han på länge nu, förutom igår vid maddagen men inte annars :) bye vi höörs!

igår.


åre.


jag älskar den blåa färgen på bilderna, och dom är inte ens redigerade till det :O :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0