saknar

Ronja, jag vet inte varför du och jag är ovänner, eller jag vet inte ens om vi är ovänner.. Bara för allt som hänt i skolan och så. Jag vill inte bråka med dig, det är som om vi inte känner vandra längre. Och det känns som om du är sur på mig och sånt, fast jag inte vet varför . ? Det är nytt år och nu så ska jag ta tagi grejer. Och hoppas att detta året kommer bli det bästa. Om du vill så kan du ju få smsa mig och säga något, asså om du vet varför vi är ovänner, eller om du är sur på mig och så.. Vill bara att du ska veta att jag saknar dig som vän. Och vill inte att vi ska glida isär mer än vad vi redan gjort :/..

felicia <3 ronja


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Tack för ditt förslag om vad jag skulle visa i Photoshop. Kika in på bloggen i kategorin "Photoshop", kanske just DITT förslag har kommit upp? ^^. Om inte, kika in lite senare och håll tummarna. Kram!

2010-01-06 @ 20:11:14
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Ronja

JAG SAKNAR DIG MED :( <33333333

2010-01-07 @ 22:03:22
URL: http://mestallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0