SCARYMOVIE2PERNILLAMUFFINSANNAT - YEAH :)

jaa det ni, det var en udda rubrik. Men men jag har vart med lilla norpan idag. Vi bakade muffins med choklad och hallon i, dom var sjukt stora och goda.

Vi var så duktiga också, lite ägg skal i smeten, plast bit från ett decilitermått som gick sönder, tappa räkningen med hur mycket mjöl vi hade hält i osv.. :p Men det blev nice till slut.

Vi kollade lite på tv, och jag åkte hem vid halv 7 och åt, sedan tog jag bussen och mötte jonas och johnny, Jag gick till pernilla och vi gick ut och mötte annat folk vid ica. Och gick till träffen. Vid halv 10 gick vi hem för att kolla på Scary movie 2 som gick på tv, kollade på den. sen drog jag hem. Och det var kanske en timme sedan sen nu.
och nu ska jag chatta ett tag och lyssna på musik, får se när jag går och lägger mig. CIAO :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0