TÄNKE MIG EN LITE ANURLUNDA TÄVLING OM DET ÄR NÅGON SOM VILL VARA MED ? :) - musiktävling.

Hej håå tiden rullar på :) Jag älskar musik, och ist för att ha en vanlig fototävling, så tänkte jag en musiktävling ? hur låter det ? man kan anmäla sig tills jag säger till lixom, det lär ju märkas!

På så sätt man anmäler sig och hur du är med i leken : Du behöver en blogg,
du behöver hitta din favorit låt.
Du ska göra ett inlägg, där du längar till tävlingsinlägget och min blogg (första sidan)
i ditt inlägg laddar du upp låten, det smartaste är ju att ta från youtube typ :).
Och sedan skickar du en kommentar till mig att du vill vara med och med länken till ditt inlägg


Såå att anmäll er nu,
och vinnaren får en STOR STOR STOR länkning ;)
och kommihåg att man gör det för skojskull väll ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0