? COOLT ¿

Tjafan, jag ronja och sofia drog till donken som sagt, Vi käkade sen drog där ifrån.
jag å sofia åkte till mig och ronja hem för att hon skulle typ ha gäster eller något ¿
Ahh då så gick vi ut på min baksida tog och fotade lite, naajs.
kollade på tv lyssnade på musik, typ bara låg å slappa i sängen, men det var ändå kul.
sen träffade vi jonas och dennis, var med dom ett tag. sen skulle jag hem -.-
så nu sitter jag här och snackar med kasper och alex, länge seeeen! :O :D
well well, datan ikväll. sen sova. för att det blir back 2 die schule morgen -.-

btw, diggar verkligen detta cool coola frågetecken ¿¿¿¿???? ;)

och nu så blev det även choock :O :O :O :O ¿¿ ?? kan det vara sant allt detta ! :O ?

bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0