G T A san andreas (y)

hejhej alla glada människor som läser detta x)
dagen har vart seg men gått fort, jag har packat och segat hela dagen. fixat tågbiljetter osv.
Kl 6 drog jag till sofia, käkade pizza. sen satte vi igång G T A så jävla nice spel alltså.
spelade försökte hitta lite olika ställen och fuskkoder. efter ett tag komm jossan också.
jag har skills på att slå koderna snabbt ;)
jag satt vid datan och spelade lite spel där med, sen vid halv 9 drog jag hem.
suttit vid datan sen dess. och mitt rum är ett bombnedslag.
jag ska nog hit efter skolan och fixa allt imorgon. Ahh och en ny vecka, fast jag ska ju vara ledig på tordagen!
så det ska bli nice ! PUSS.

har alla haft en bra helg ?


Kommentarer
Postat av: Rodjin

fin blogg du har! :)

2010-03-29 @ 17:30:30
URL: http://rodjins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0