Hemfärd, tjejmiddag och halv fotodag :)

hejsan hejsan, nu är man hemma, eller aa det har jag vart ett tag ju.
När jag kom hem, så fixade jag snabbt lite grejer och sedan drog jag till julia, där var hon och pernilla.
vi fixade oss sen drog vi till pernilla sedan till elina och tjejmiddan en timme tidigt, men det gjorde inget :)
Vi hade det jätte mysigt. Sov där. kom hem vid 1 nångång idag.
Då drog jag, julia och elin till ängen och fotade, nice nice. det blev härliga bilder.
Ikv så blire en lugn hemmakväll, ska städa, resten av kvällen till bringar jag med min goda "vän" datan..
Bye bye, hörs så länge ;)


på planet och väntan poå planet som var 40 min sent -.-

det kommer mer från elinas :)

och bilderna från fotodagen kommer senare eller imorgon .. ;p

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0