Idag blir det kälkåkning från toppen :p


tjaaatjaaa, idag var vädret inge kul, det är jätte molnigt,
så att vi ska åka kälke ist.

Det finns en lång lång sträcka som man bara får åka med sånna gamla pulkor, alltså med kälke.
Jag får se hr bra det kommer gå för mig ^^
hoppas jag kommer ner levande!
Och nu är det inte många dagar kvar på resan,

härligt härligt längtar faktiskt hem.
Vill ha min mobil, haha.. mobilnörd :p

för den tappade jag ju bort tre timmar innan jag skulle pka till arlanda -.-
men sen dagen efter hittar mamma den.. Jaja bra det iaf.
Men men nu ska jag fixa mig så att vi kan åka kälke.

HEJDÅ :)

Ahh, jag bjuder på den bilden. hade tråkigt på en lång transportsträcka så jag tog lite kort på mig.!

Kommentarer
Postat av: hanna

Har du systemkamera? :)

2010-03-04 @ 11:34:57
URL: http://typehanna.blogg.se/
Postat av: julia

miss you <3

2010-03-04 @ 21:35:31
URL: http://jlw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0