JAA, VAD SÄGER MAN (?)

TJAAAA ! dagen i skolan gick bra, matte provet gick inte bra men men .. engelska provet fick jag godkännt på iaf :)
jag julia och ronja drog till julia efter skolan, fixade lite grejs och drog till mig sen ronja. klockan gick och sen var vi nere vid träffen, aah och vi är ju bara bäst ;) jag julia, ronja, jocke, sebastian och emil sjöng kareoke, haha! vi ägde skiten ur alla bräää ! klassen fick pris för mest närvaro också. sen vare dans dansa, alla runt oss, haha! drog därifrån efter ett tag för att det blev så jävla varmt. då träffade vi tobbe och calle, sen tog vi bussen hem. och nu blire tv i think :) BYE BYE ♥


alltså det var idag ! fään vad nice väder :D


också idag hos julia :)


haha, gullungar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0