Och då var allt återfunnet igen ;D

tja tja allesammans, idag har jag vart med alex, vi poppade popcorn,
eller aah brända popcorn i eftermiddags och kollade på en film, tiden gick fort och jag åkte hem å käka,
kom sedan tbx.
Då skulle vi till tippen och åka lite.
men när vi är typ precis framme märker jag att jag har tappat min mobil på vägen dit..
så att vi går och letar för fult..
och vi hittade ett ställe som vi kände för att slänga oss i, kul kul x)
låg och snurrade runt en massa, och sen kommer det en buss..
då tar alex en bild på bussen och sedan ner i snön, och bussen stannar och kollar ner i diket efter oss.
Men sen reser ballie på sig så kollar busschaffisen på henne som om vi var heelt sajkade .. x)
haha. jaja.. som tur var kom min mobil till rätta, den hade ramlat ur fickan jätte nära hemma hos ballie,
jaja tur iaf att jag hittade skiten. Well well vi gick till henne, höll på med lite saker, kollade på solsidan.
Sen var man tvungen att åke hem.. så att nu sitter jag här hemma och har tråkigt -.- men vi hörs!
HEEJDÅ
:)

aah, bilder kommer om alex tänker logga in på msn ikv igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0