THIS MONDAY.

TJABA, skolan idag, började med att försova mig imorse, kom nån minut sent men spela roll.
dagen gick fort iaf. sjukt kul på sista lektionerna, haha extra kul när läraren också får damp x)
efter skolan drog tog jag julia och ronja bussen, var hos julia en snabbis sen drog jag till pappa packade, åkte till mamma satt vid datan och fortsatte packa. äntligen klar med packningen dåra. satte också upp bilder som ni såg i förra inlägget. blev mycket 3vligare där nu. Jaja, jag åkte till pappa igen och har kollat på tv. nu sitter jag i sängen trött och lyssnar på musik. well, vi hörs imorgon! byye byye :)


julia holmens gulliga kissemiss :*

Kommentarer
Postat av: sofia

SVAR: älskar dig också hjärtat! <333

2010-03-29 @ 23:56:41
URL: http://liteballare.blogg.se/
Postat av: JULIAHOLMEN

haha satt just och funderade på vems katt det var så stod det ju att det var min. ååhhh vad dum jag är (a) den var inte så gullig är den tog tag i mina tights och baa aa när du peta på dens lilla svans :P <333333333333333333333

2010-04-09 @ 23:28:10
URL: http://juliaholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0