trodde inte fan att det skulle funka :D

tja tja, dagen blev med ronja och sofia, jag drog till ronja vid 4 tiden, vi kollade på titanic. bra, men ledsen film..;p
Vi käkade där och sen drog vi till sofia och packade ihop saker, sen drog vi till handlarn, köpte lite.
vi hade inget att göra så vi åkte med lite bussar för att inte frysa .. x)
Sen gjorde vi lite andra saker också, haha! träffade renman, sen drog vi till bussen igen.
haft en awesome kväll iaf. och jag skulle suga på en sak, och det skulle ge mig tur.
haha och det är helt jävla sjukt! det hände ju också :D hihi, trodde verkligen inte det!
well well, jag kom nyss hem då, nu sitter jag här frusen om fingrarna kan knappt skriva och äter fruktsallad.
såå ha en fortsatt bra kväll, HEEJDÅÅ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0