awesome day !!

hello, skolan idag som vanligt, efter skolan var jag med sara, feliciav, fanny, louise och isabelle. vi drog och fotade nånstans. när vi är framme ungefär så hoppar saras kedja på cyklen, och hela skiten gick sönder .. haha, men men, vi lyssnade på musik, fikade lite och fotade hade kul. har inte kollat på bilderna ännu, men det blev säkert bra. vi gick hem vid 7 tiden då jag drog till sara och spelade lite mario wii, thiihi as kul x) drog hem lite senare nu har jag käkat middag, och håller på att plugga -.- alltså jag kan inte detta jävla språk längre !
aja puss på länge ♥

jag och sara har skills på att göra hjärtan med lysrör och tändare ;p - sommar 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0