badat in thaa poool för första gången i år :D

Tjaatjaa, skolan var sjukt tråkig och trött idag, efter skolan drog jag julia och ronja hem till julia, tog sen bussen till ica, sen till mig sen till ett annat nice ställe. hah, fan vad vi har krattat, hah. vart så övertrötta så allt har vart kul, haha kunde inte hålla skrattet inne x) menmen, det var sjukt nice att bada, varm som fan i poolen, 25c !!
vi skulle bada bubbelpool efter, men varmvattnet tog slut ..
så vi käkade lite, sen åt vi kladdkaka med krädde, som julia tycker att det heter ;p
vi slappade lite framför wii och datan, nu har de dragit hem.
jag ska läsa lite no, och sen kolla på Desperate housewives.

vi har tagtit piercing, ronja i höger underläpp, julia i ögonbrynet, jag i underläppen :D fan vad niiiice !!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0