Så länge sen !! :)

tjatja, dagen var med julia, alexandra och sara ! det var riktigt jälva länge sedan vi umgicks alla 4a, så att det var hur nice som helst! jag och julia åkte till mig efter skolan, käkade och jag packade lite grejer som jag ville ha med till pappa, julia den skitungen tror att fiskar kan leva utan vatten typ, hahahah !! hur som helst vi mötte upp sara och alex åkte till stan, köpte lite stuff. vi drog hem vid 7 tiden nån gång. har ätit middag och kollat på tv, nu ska jag sitta vid datan ett tag sedan kolla på någon nice film :) puss så länge ♥

i skolan idaaag↓ tog bilderna från j&a;s blogg.



hähä, aah det kallas humor :p

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Visst är dom! :D så våriga och somriga.



kram

2010-05-11 @ 07:52:07
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: pernilla

haaaaaaaaahaaaaaaa, sådär gjorde ju jag förut ;p

2010-05-11 @ 21:43:27
URL: http://mestlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0